ID-Game, creatief en out-of-the-box
Waar sta en ga je voor?
Met de ID-Game ontdek jij in een oogopslag welke uitstraling past bij jouw bedrijf, product of dienst. De ID-Game is ontstaan en ontwikkeld vanuit onze ervaringen en bevindingen In de marketing- en communicatiebranche. Onze expertise hebben we samengebracht in de ID-Game. Door middel van de ID-Game kun je op een out-of-the-box manier, naast woorden ook met kleuren, beelden en vormen associëren en laten zien hoe je over het bedrijf/de organisatie denkt. In ongeveer 25 minuten ontstaat er een moodboard met nieuwe inzichten en geeft dit inspiratie en oplossingen waar jij of de organisatie en het team mee verder kan! De ID-Game kan individueel en in teamverband gespeeld worden.
Voorbeelden waar de ID-Game voor ingezet worden:
- als inspiratie en inzicht tool voor een (re)branding
- voor teams of een groep van managers die interne vraagstukken oppakken
- wie heb je in je team en hoe denken zij over de organisatie?
- het zichtbaar maken van inzichten die normaal gezien niet boven water komen
- als onderdeel van een teamuitje
- alle teamleden te betrekken bij een vraagstuk en zich gehoord te laten voelen
- elkaar op een out-of-the-box manier beter te leren kennen